Warunki współpracy

W naszej firmie, jako standard, przyjęte są następujące formy płatności:
gotówką - w Biurze Obsługi Klienta
przelewem na konto - przy podjęciu stałej współpracy

Warunki stałej współpracy są proponowane Klientom, po indywidualnym rozpatrzeniu historii ich zakupów, po czym płatności mogą być dokonywane przelewem, po uprzednim dostarczeniu kopii następujących dokumentów:
aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej / wyciąg z RHB
zaświadczenie o nadaniu numeru NIP
zaświadczenie o nadaniu numeru Regon

Prosimy również o przesłanie upoważnienia do wystawiania faktury VAT bez podpisu osoby uprawnionej (upoważnienie do pobrania).

Zaznaczamy, że z formy płatności przelewem mogą korzystać jedynie te firmy, które nie zalegają z płatnościami z tytułu wcześniejszych zleceń.
Zlecenia firm, które mają nieuregulowane płatności z poprzednich okresów rozliczeniowych, będą realizowane gotówkowo.

Przy stałej współpracy, w połowie i na koniec każdego miesiąca, zostaną wystawione faktury zbiorcze z czternastodniowym terminem płatności. Zawierać one będą łączne sumy wszystkich zamówień złożonych w danym okresie rozliczeniowym, z uwzględnieniem rabatu według tabeli zamieszczonej w cenniku.

W sprawach ewentualnych reklamacji prosimy kontaktować się z biuro@punkt.krakow.pl.