Warunki współpracy
W naszej firmie, jako standard, przyjęte są następujące formy płatności:
gotówką - w Biurze
Obsługi Klienta
przelewem na konto
- przy podjęciu stałej współpracy
Warunki stałej współpracy są proponowane Klientom, po indywidualnym rozpatrzeniu
historii ich zakupów, po czym płatności mogą być dokonywane przelewem,
po uprzednim dostarczeniu kopii następujących dokumentów:
aktualny wpis do
ewidencji działalności gospodarczej / wyciąg z RHB
zaświadczenie o nadaniu
numeru NIP
zaświadczenie o nadaniu
numeru Regon
Prosimy również o przesłanie upoważnienia do wystawiania faktury VAT bez
podpisu osoby uprawnionej (upoważnienie
do pobrania).
Zaznaczamy, że z formy płatności przelewem mogą korzystać jedynie te firmy,
które nie zalegają z płatnościami z tytułu wcześniejszych zleceń.
Zlecenia firm, które mają nieuregulowane płatności z poprzednich okresów
rozliczeniowych, będą realizowane gotówkowo.
Przy stałej współpracy, w połowie i na koniec każdego miesiąca, zostaną
wystawione faktury zbiorcze z czternastodniowym terminem płatności. Zawierać
one będą łączne sumy wszystkich zamówień złożonych w danym okresie rozliczeniowym,
z uwzględnieniem rabatu według tabeli zamieszczonej w cenniku.
W sprawach ewentualnych reklamacji prosimy kontaktować się z biuro@punkt.krakow.pl.
|